Simona Skočir
Voditeljica programa
Občina Bovec je 9. oktobra zaključila s pripravo Občinske celostne prometne strategije, ki je nadgradnja tiste iz leta 2018 in stremi k celostnemu prometnemu načrtovanju.
Predstavnik za medije v delovni skupini za pripravo strategije Milan Štulc je poudaril, da nova celostna prometna strategija pomeni kontinuiteto izvajanja trajnostne mobilnosti, ki v ospredje postavlja kakovost bivanja in človeka kot uporabnika prostora. Trajnostno načrtovanje mobilnosti je namreč:
Pri pripravi je strokovna ekipa sodelovala s predstavniki občine, ključnimi deležniki in splošno javnostjo. Kot je povedal Štulc, so občani tisti, ki najbolje vedo, kaj območje potrebuje, kar je na Bovškem še posebno izrazito zaradi zahtevnega gorskega reliefa, prometnih izzivov, povezanih z razpršeno poselitvijo in sezonskih pritiskov turizma.
Med predvidenimi ukrepi strategija denimo navaja študije z gradnjo novih pešpoti, gradnjo novih, dograditev manjkajočih odsekov ali rekonstrukcijo obstoječih kolesarskih površin, uvedbo sistema izposoje koles, ureditev avtobusnih postajališč in optimizacijo šolskega prevoza ter celovito preureditev ulic in cest. Poleg tega, da celostna prometna strategija naslavlja prostorsko problematiko in predvideva ustrezne ukrepe, pa lahko:
Strategija se bo izvajala v obdobju naslednjih sedmih let, torej do leta 2032. Vire financiranja bo Občina Bovec črpala iz lastnih sredstev ter sredstev Republike Slovenije, Triglavskega narodnega parka in Evropske unije.
Lina Troha Roner
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!