Simona Skočir
Voditeljica programa
Na četrtkovi občinski seji občine Bovec so svetniki med drugim sprejeli tudi sklep o drugačnem načinu koriščenja električnega kombija, s katerim upravlja Razvojna zadruga Mangart. Sklep je bil potreben, ker kombija v slabem mesecu dni ni uporabil skoraj nihče.
Električni kombi, ki ga je Triglavski narodni park avgusta letos predal v uporabo občini Bovec, ne trpi le za porodnimi težavami, ampak tudi poporodno depresijo, bi lahko dejali. Po tem, ko so vozilo že avgusta predali občini, so zaradi različnih birokratskih zahtev prevoze uspeli vzpostaviti šele pred mesecem dni – 2. novembra.
Tresel se je Mangart, rodila se je miš je v tem trenutku uspeh trajnostnega in inovativnega pilotnega projekta, ki naj bi bil znanilec zelene prihodnosti TNP-ja:
je povedal Branko Vidmar, predsednik Razvojne zadruge Mangart. Kot nepremostljiva ovira se je izkazala aplikacija za pametne telefone, ki za starejše pomeni znanstveno fantastiko, za otroke pa je uporabna le ob posredovanju staršev, to sta pa hkrati tudi skupini, ki bi tovrsten prevoz najbolj rabili:
Prevozi, ki so se doslej izvajali zgolj linijsko, uporabnik se je v aplikaciji prijavil le zato, da je voznik vedel, na kateri postaji ustaviti, bodo poslej bolj podobni taksi prevozom, pokrival pa bo predvsem potrebe učencev, ki jih bodo med drugim lahko vozili tudi v Glasbeno šolo v Tolmin.
Razvojna zadruga ima pogodbo za vožnje do konca decembra, v tem času storitev uporabnikom ne bodo zaračunavali, po izteku tega časa pa se bodo odločili, kako naprej, je še dejal Branko Vidmar.
Primož Božič
Naslovna fotografija: Kombi ob prevzemu v Logu pod Mangartom avgusta letos
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!