Vanja Hvala
Voditeljica programa
V Bukovici se je v ponedeljek odvil drugi poslovno-turistični dogodek v organizaciji Zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, poimenovan Turistična pomlad.
Lanski dogodek pod tem imenom je bil namenjen medsebojnemu spoznavanju in povezovanju lokalnih turističnih ponudnikov, slovenskih turističnih agencij in tudi vseh turističnih destinacij iz Mediteranske in Kraške turistične regije, letos pa so večji poudarek dali na predstavljanju navzven, je povedala Erika Lojk, direktorica Zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina.
Dogodek je bil s sklepnim dejanjem, slavnostno razglasitvijo županovih vin, posvečen tudi vinarjem in vinski kulturi, ki že samo po sebi pomembno soustvarja gospodarski odtis krajine, vedno pomembneje pa je tudi kot del turistične ponudbe.
O vinski sliki vipavskega vinorodnega okoliša je spregovorila Tamara Rusjan, vodja agroživilskega laboratorija pri Kmetijsko-gozdarskem zavodu Nova Gorica:
Sejmi, kot je bil ponedeljkov v Bukovici, so namenjeni tako predstavljanju navzven kot povezovanju navznoter, pomemben dejavnik razvite turistične destinacije je namreč tudi poznavanje ponudnikov med seboj, ne zgolj gostov, ki na neko destinacijo pridejo. Tudi o tem smo spregovorili z Eriko Lojk, direktorico Zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina.
V tretjem delu spregovorimo še nekoliko o prihodnosti slovenskega turizma in tem, kako so v letošnji pomladi destinacijo Vipavska dolina predstavljali na velikih evropskih sejmih. Z nami se je pogovarjala Erika Lojk.
Primož Božič
Fotografije: Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!