Gaja Obid
Voditeljica programa
Umeščanje omenjene cestne povezave v prostor se je začelo že leta 2006. Po študiji variant iz leta 2008 in njeni dopolnitvi iz leta 2010 je tedanji minister, pristojen za infrastrukturo, leta 2012 podal predlog za nadaljevanje postopka, a je ta kasneje zastal.
Z namenom ponovne preveritve možnosti umestitve cestne povezave na odseku med Cerknim in Hotavljami je bila v letu 2019 izdelana preveritev okoljske, prostorske in ekonomske izvedljivosti novih variant na trasi četrte razvojne osi. Izhodišče ponovnega pregleda je bilo znižanje investicijskih stroškov glede na predhodno obravnavane variante, čim manjše poseganje v naravno ohranjena območja, predvsem dolino Kopačnice in območja naselja Hotavlje.
Iz zaključka tehnične, okoljske, prostorske in ekonomske preveritve izvedljivosti novih variant na trasi četrte razvojne osi med Cerknim in Hotavljami izhaja, da so za nadaljnjo obdelavo primerne nove oziroma optimizirane variante severnega in južnega koridorja. Vendar bi bila investicija močno pod pragom ekonomske upravičenosti, zato jo je potrebno upravičiti z vidika izboljšanja varnosti ter dostopnosti in razvojnih možnosti širše regije, so pojasnili na direkciji.
Po njihovih podatkih imajo prednost variante južnega koridorja, saj je pričakovati manjše vplive na okolje. Izkoristile in izboljšale bi se razmere v obstoječem urbano-prometnem koridorju, vsaj deloma bi se izboljšala navezanost Žirov.
Ivan Seljak
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!