V DOLINI SOČI NASTAJA KOLEKTIVNA BLAGOVNA ZNAMKA

Torek, 05. januar 2021

V Javnem zavodu za turizem Dolina Soče so v letu 2020 začeli s projektom vzpostavitve kolektivne blagovne znamke. Projekt vodi zavod Dolina Soče v sodelovanju s Posoškim razvojnim centrom skupaj s podizvajalci, v njegovem okviru pa si bodo prizadevali za visoko in celovito usklajeno kakovost gastronomske in z njo povezane ponudbe v destinaciji Dolina Soče. Podrobneje sam projekt in njegov namen v nadaljevanju predstavi koordinatorka projekta Tjaša Bizjak iz Javnega zavoda za turizem Dolina Soče.

Posnetek Tjaša Bizjak 1


V teh dneh pozivajo k posredovanju idej in predlogov za oblikovanje celostne grafične podobe znamke, kasneje pa bodo pripravili tudi delavnice, svetovanja in prva ocenjevanja za ponudnike.

Posnetek Tjaša Bizjak 2


Kot še poudarijo v Javnem zavodu za turizem Dolina Soče, k sodelovanju vabijo vse ponudnike iz geografskega območja občin Bovec, Kobarid, Tolmin in Kanal ob Soči. Zainteresirani lahko pokličejo na turističnoinformacijske centre ali kontaktirajo Tjašo Bizjak na elektronski naslov tjasa.bizjak@dolina-soce.si.


Simona Skočir 

Fotografija: Dolina Soče

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

ponedeljek
25.01.2021
5°C / 10°C
torek
26.01.2021
0°C / 7°C
sreda
27.01.2021
-3°C / 9°C