IDRIJA Z NOVO CELOSTNO GRAFIČNO PODOBO

Sreda, 18. november 2020

Zavod za turizem Idrija, ki ga vodi Valerija Božič, je na včerajšnjem virtualnem dogodku predstavil novo celostno grafično podobo destinacije Idrija, ki bo postopoma poenotila rabo do sedaj različnih vizualnih sporočil, ki so doslej predstavljala destinacijo, kar pa je tudi eden od ciljev, ki jih postavlja Strategija razvoja turizma v občini Idrija. Projekt oblikovanja nove celostne grafične podobe destinacije Idrija je sofinanciran iz evropskih sredstev. Lastnik destinacijske znamke je Občina Idrija, Zavod za turizem Idrija pa bo skrbel za upravljanje z njo.


Kot je na včerajšnji predstavitvi preko Zoom konference pojasnil avtor nove celostne grafične podobe Peter Lahajnar, se je skupina, ki je sodelovala z njim pri njenem oblikovanju, ob pomoči oblikovalke Jane Vilman, že v začetku soočila z izzivom, kako v grafičnem sporočilu poenotiti vizualno komunikacijo destinacije Idrija, ki se je doslej preko nosilcev turističnih in dediščinskih programov predstavljala z vsaj šestimi različnim igrafičnimi podobami. Nova celostna grafična podoba temelji na izčiščenem izrazu in sporočilu. Osnova je preprost napis Idrija, ki mu je dodana pika. Ta lahko simbolizira kapljico živega srebra ali pa glavico bucike, s pomočjo katere klekljarica ustvarja idrijsko čipko. Določena so tudi razmerja, načini uporabe in barvne lestvice, ki jih bo potrebno upoštevati pri rabi celostne grafične podobe v praksi in v različnih kontekstih. Najbolj simbolično sporočilna bo najverjetneje različica v rdeči barvi cinabaritne rude, ki izpričuje povezanost mesta Idrije z rudarsko preteklostjo. Tako izčiščena grafična podoba omogoča njeno najširšo uporabnost v različnih oblikah in sredstvih vizualnih sporočil.


Da bi nova celostna grafična podoba postopoma zaživela, pa bo potrebno zagotoviti njeno rabo v praksi in dosledno upoštevanje pravil uporabe, ki so zapisana v priročniku o celostni grafični podobi, ta pa bo v prihodnjih dneh že objavljen za spletni strani Zavoda za turizem Idrija, bodoči uporabniki te celostne grafične podobe pa se bodo ob morebitnih dilemah, kako jo uporabljati v praksi, lahko posvetovali z avtorjem.


Tabel z novo celostno grafično podobo destinacije Idrija sedaj še ne bodo na vrat na nos postavljali na objektih dediščine v Idriji, ki so jih v minulih letih označili z drugačnimi vizualno-grafičnimi rešitvami, ampak bodo to storili ob rednih menjavah označevalnih tabel.


Poslanstvo nove celostne grafične podobe destinacije Idrija, ki ga je znotraj projekta vzpostavitve kolektivne blagovne znamke koordinirala strokovna sodelavka Zavoda za turizem Idrija Maša Čibej, je pripomoči k boljši prepoznavnosti in ugledu destinacije Idrija v slovenskem in širšem prostoru.  


Metka Rupnik

Foto: ZT Idrija


Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

petek
27.11.2020
-2°C / 14°C
sobota
28.11.2020
-1°C / 12°C
nedelja
29.11.2020
1°C / 12°C