S PROJEKTOM ZA NADGRADNJO DIGITALNE PROMOCIJE

Četrtek, 21. november 2019

Zavod za turizem Idrija in Turizem Škofja Loka sta kot nosilca vsak na svojem območju sodelovala v skupnem projektu »Razvoj in promocija turistične ponudbe vodilne destinacije Idrija in Škofja Loka«, katerega cilj je bil izboljšati in nadgraditi obstoječe digitalne promocije v vodilni destinaciji. 

Kot ugotavljajo na Zavodu za turizem Idrija so na osnovi razpisa uspešno zaključili vse projektne aktivnosti in tako dobili novo spletno stran www.visit-idrija.si, izpeljali so digitalno kampanjo za posameznike in turistične agencije v tujini na trgih Italije, Beneluxa, Nemčije in Avstrije ter pripravili paket kombiniranih vstopnic za destinacijo Idrija. Pridobili so tudi nove promocijske fotografije in promocijski film o destinaciji Idrija ter krajše spote, povezane z glavnimi produkti na Idrijskem, kot so UNESCO dediščina živega srebra, Idrijska čipka, UNESCO globalni geopark Idrija in lokalna kulinarika s poudarkom na idrijskih žlikrofih. Posneli so tudi kratke spote za turistične pakete, ki jih bodo aktivno promovirali in tržili preko nove spletne strani, promocijske spote pa so objavili na Youtube kanalu #visitidrija. 

Metka Rupnik 

Vir: Zavod za turizem
 

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

petek
26.04.2024
4°C / 16°C
sobota
27.04.2024
6°C / 18°C
nedelja
28.04.2024
9°C / 22°C