TURISTIKA: TURIZEM DOLINA SOČE NA WTM LONDON

Četrtek, 07. november 2019
Včeraj se je v Londonu zaključila jubilejna, 40. izvedba ene najpomembnejših borz turističnega sektorja WTM London.

Na osrednjem slovenskem razstavnem prostoru pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO) se je predstavilo 32 ponudnikov. Kot je povedala direktorica STO Maja Pak, je bilo dogajanje na borzi zelo živahno, razstavni prostor pa je zelo dobro obiskan.

Slovenija se je na turistični borzi v torek predstavila kot trajnostnemu razvoju zavezana destinacija za aktivno preživljanje prostega časa z dopolnjujočima produktoma gastronomija in kultura. Na prvem srečanju je bila izpostavljena ponudba aktivnih doživetij in Julijana Trail. Gastronomske posebnosti Slovenije, ki soustvarjajo petzvezdičnost doživetij, pa so bile tudi v luči naziva Evropske gastronomske regije 2021 v fokusu drugega srečanja.

Borze so se udeležili tudi predstavniki Javnega zavoda za turizem Dolina Soče. Kako so priložnost izkoristili, je za Primorski val pojasnil direktor zavoda Janko Humar:
"Predstavljali smo smučišče Kanin, golf programe v Bovcu, osrednja točka in atrakcija slovenske stojnice pa je bila Juliana, nova 270 km oz. 16 dni dolga daljinska pot okrog Julijskih Alp. Juliana je skupni projekt združenja Julijske Alpe. Turizem Dolina Soče je skrbnik za celotno polovico poti na primorski strani. V Londonu pa smo sodelovali tudi v vlogi booking centra za ta projekt. Vizualna predstavitev poti na sejmu je bila sodobna in atraktivna, odziv obiskovalcev in medijev je bil izjemno pozitiven in zato upravičeno verjamemo, da bo tudi Juliana pomemben integralni turistični proizvod, ki bo prispeval k našemu ugledu na mednarodnem trgu in prinesel pričakovane ekonomske učinke v destinacijo."



Priznanja svetovne turistične industrije ITTA so v Londonu letos podelili v 15 različnih kategorijah, Slovenija pa je bila nominirana v šestih. Prijavljenih del je bilo letos več kot 70 iz različnih delov sveta, nagrajence pa je izbirala neodvisna mednarodna žirija uglednih strokovnjakov iz različnih segmentov turistične industrije, so sporočili iz Slovenske turistične organizacije (STO).

STO je bila izpostavljena med najboljšimi v kategoriji najboljša nacionalna kampanja turističnih organizacij za promocijsko kampanjo Feel Slovenia, Experience Croatia, Turizem Ljubljana je bil medtem prepoznan v kategoriji najboljša kulinarična destinacija za projekt Zelene nabavne verige. Turizem Bohinj je prejel srebrno nagrado za ustvarjanje trajnostnega modela destinacije v kategoriji odgovorni turizem.


Foto: Janko Humar

Sendi Kuščer

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

ponedeljek
18.11.2019
12°C / 15°C
torek
19.11.2019
7°C / 14°C
sreda
20.11.2019
8°C / 15°C