Simona Skočir
Voditeljica programa
V letošnjem letu so uporabniki družbenih omrežij objavili že skoraj pol milijona fotografij in videov iz Slovenije z vključenim hashtagom #ifeelsLOVEnia. Do 28. julija letos bo v okviru kampanje izpostavljena regija Ljubljana & Osrednja Slovenija, katere del je tudi destinacija Idrija.
Letošnja kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo poteka v štirih delih, vsak del je namenjen eni od štirih makro regiji. Prvi del letošnje kampanje je potekal v Alpski Sloveniji, nadaljeval se je v Mediteranski & Kraški Sloveniji, sedaj pa poteka v regiji Ljubljana & Osrednja Slovenija. V času, ko kampanja poteka v naši regiji je na pristajalni strani kampanje izpostavljeno vseh osem vodilnih sodelujočih destinacij v rubriki Skriti kotički Slovenije, med katerimi je tudi Idrija, vsak teden pa poteka izbor najboljših objav uporabnikov.
STO tako z nacionalno promocijsko kampanjo spodbuja prebivalce in obiskovalce Slovenije, da svoje fotografije in video vsebine iz slovenskih krajev objavijo na družbenih omrežjih.
Metka Rupnik
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!