PRIPRAVE NA REORGANIZACIJO OBČINSKE UPRAVE

Sobota, 23. marec 2019

Občina Idrija se pripravlja na reorganizacijo občinske uprave, podlaga spremembam pa bo poseben odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave, ki ga je na torkovi seji v prvem branju že potrdil idrijski občinski svet.

Odlok predvideva spremembo sedaj enovite občinske uprave, in sicer tako, da bi se organizirala v oddelke, pristojne za izvajanje posameznih sklopov nalog, tako kot je delovala že pred leti..

Predlagana je uvedba petih oddelkov, ki bi pokrivali temeljna področja delovanja občine, to bi bili  oddelki za: splošne in pravne zadeve, družbene dejavnosti, investicije in gospodarstvo, urejanje prostora in varstvo okolja ter finance in računovodstvo.

Reorganizacija oziroma vzpostavitev nove organizacijske strukture naj bi zagotavljala učinkovito izvrševanje zakonsko predpisanih in drugih zastavljenih nalog brez podvajanj med posameznimi oddelki in z lažjim razporejanjem nalog med uslužbenci, omogočala naj bi tudi večjo specializacijo posameznih javnih uslužbencev. Dokument omogoča tudi ustanovitev projektnih enot ter delovnih skupin.

Odlok predvideva, da bi se naloge občinskega inšpektorja in občinskega redarstva izvajale v okviru skupnega organa - Medobčinskega inšpektorata in redarstva občin Idrija in Cerkno.

Metka Rupnik

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

sreda
24.04.2024
7°C / 14°C
četrtek
25.04.2024
6°C / 15°C
petek
26.04.2024
5°C / 16°C